juhannus2014%20021-normal.jpg

Olenko vuohenputki valkoisena pitsivaahtona vai siankärsämö, terveellinen lääkeyrtti?

juhannus2014%20020-normal.jpg

Toisaalta olenko vaalean punertava siankärsämö vai suloinen kaino niittykellukka? 

Olen rateeseen pikkuisista kahvoistani pujotettava Nuoren Neidon laukku. Vuorini on valkoinen puuvilla, ettei tavarat putoa neuleesta läpi. Puikot 3½, 120s, ja kolme lankaa kului kauniisti loppuun. Valkoinen puoleni  kimaltaa herkästi, harmaalla puolella hymyilen kainosti. 

juhannus2014%20017-normal.jpg

Olenko minä upeine liloine hapsuineni ohdake, ylväs kaunotar?  

100s puikot 3½ ja ainaoikein neuletta, minkä lanka riitti. Kahvat 70s , 6 kerrosta ja yläreuna korinpohjaneuletta. Kuka vielä moittiin Novitan lankoja? Tämä kaunotar on neulottu NOVITA of FINLAND Euro Collection NIZZA langasta, huikaisevan ihanasta, helposta neuloa. 

001-normal.jpg

Minä olen suloinen lemmikki ja kolikkokukkaroni osittain valkoinen lemmikki. Minä menin Kesäkassi-vaihtokassiksi tämän ison kassin kanssa.

018-normal.jpg

Olenko minä lemmikki ja ruiskaunokki? Alareunassa on pieni kukka somisteena. Saajani lempiväri on sininen! 

Hän tarvitsi ison kassin, johon mahtuu paljon tavaraa... kansioita... No, Neitojen tarpeet ovat moninaiset, siksi tuo pikkuinen ranteessa kuljetettava lemmikkilaukku kukkaroineen pakattiin mukaan jo ennen juhannusta.

001-normal.jpg

Metsässä kukkii suloinen vanamo vaaleanpunaisin kukin. Ja sitten...

Luokseni saapui myös ihan oma Kesäkassi, runsaan sisällön kera, Isäntäkin on huomioitu. Kauniit nenäliinat ovat pian ajankohtaisia, kun jokakesäinen heinänuha puhkeaa. Huulirasva on laatutavaraa ja vanha meni nyt roskiin.

 

005-normal.jpg

Kassi on tyylikäs, suloinen, kaunis. Täydellinen Kesäkassi! Onko tämä ruusu, jolla sininen perhonen voi levähtää?

006-normal.jpg

Vastauksen antaa kesä, kun laukun kanssa kuljemme turuille ja toreille. Iloista kesää ihan jokaiselle Kesäkassi-vaihtoon osallistuneelle. Erityiskiitos Jossunen