IMG_7027.jpg

Aika monta pientä lankakerää kului loppuun kun neuloin nämä sukat. Varret on ohuita fingerinvahvuisia lankoja, terä 7 Veljestä lankaa kahta eri sävyä. Yllättävän tasaisesti värit asettuivat terässä, vain tuo kirkas sininen hallitsee toista kantapäätä. Olen oikein tyytyväinen, kun nämä kaikki laatulangat sain käytettyä loppuun.

Palkkio, korvaus, maksu: Neulottuani pieniä tumppuja tilauksesta, minulta kysyttiin niiden korvausta. Olin neulonut omista langoistani. En halunnut rahaa, mutta pyysin syksyn uusimman Novitan. Ei ollut helppo totoeuttaa, ei löytynyt enää kaupasta, vaan täytyi tilata!

IMG_7024.jpg

Korvaus olikin sitten runsas! Koko herkkukasa on vielä koskemattomana keittiössä. Löytää kyllä käyttönsä! Kaikkien ihanin osuus lahjasta oli pienen tyttösen tekemä kiitoskortti. Se sulatti sydämeni. 

Lehteä olen selaillut ja otin heti vaarin tästä erinomaisesta ohjeesta, vaikka toteutus onkin erilainen. Minulla on käytössä kirjava lanka, ohjeessa yksivärinen, mutta malli on todella istuva, suosittelen!

IMG_7026.jpg

IMG_7025.jpg

Kuvasta näkyy, että käytin langan loppuun ja päättelykerroksella on toista ihanaa lankaa, mitä oli pätkä jäljellä. Tämmöisen kaulurin aion neuloa itsellenikin. Tämä menee Vaaka ry keräykseen kuten ne aiemmin neulomani tuubihuivitkin. Olen siis keventänyt lankavarastojani muutamalla kerällä ja nauttinut joka hetkestä! 

Nyt on syksy tuonut kylmät ilmat ja otin villasukat tänään jalkaani kävelykenkiin. Muistuttaisin myös heijastimen käytöstä, illlalla on pimeää. Hyvää syyskuuta!