IMG_4148.jpg

Hei kaikki Kaverit ympäri Neulelandiaa! Olen Rölli, kreikkalainen katukissa. Emäntäni sanoo, että minusta pidetään huolta, joten en tapaa kissaneitoja vaikka komea olenkin. Painoa on 5,2 kg, jos jotakuta kiinnostaa. Turkkini kiiltää, olen vilkas ja voimakas sekä erittäin hyvä metsästäjä. Erityisesti langat miellyttävät minua...Sinisen sohvan Emännän sukkalanka sai maistaa kynttäni, ja sitten se otettiin minulta pois!

IMG_4149.jpg

Asun Harmaan Sohvan kodissa ja tässä on yksi lempipaikoistani. Tästä on hyvä tähystää ja seurata mitä Emäntäni tekee. Toki minusta yritettiin ottaa muitakin kuvia, mutta eivätpä onnistuneet vieraat... olen vikkelä liikkeissäni! Kerjäsin ruokaa ja huomiota, mutta vieras aivasteli ja piti etäisyyttä, mokoma. Onneksi oma Emäntäni otti syliinsä ja siitä olikin hyvä tähystää sitä liikkuvaa lankaa ja niitä puikkoja jotka liikkuivat.... IMG_4151.jpg

Harmaan sohvan Emäntä eli minun Emäntäni antoi minulle hyvää kissanruokaa ja vieraat saivat lammasaterian päälle tämmöistä kylmää herkkua. Ei maistunut minulle, vaikka tämän tekemiseen osallistuinkin. Oma Emäntäni tarvitsee Laadunvalvontaa, ihan kaikkeen ja erityisesti ruokaan liittyvää valvontaa... Laitan sievän pikku nenäni mieluusti soppaan mukaan, tiedättehän! Harmikseni Emäntäni ei ehdi neuloa, onneksi sentään pitkiä kengännauhoja löytyy...

Lähetän nyt lämpimät terveiseni kaikille Karvasille Kavereilleni: Pitäkää huolta Emännistänne. Hyvää pääsiäistä! Mau!