IMG_6483.jpg

Resori on minulle uusi vaihtoehto, valepalmikko.  Ajattelin sen sopivan pitsineuleeseen. 

IMG_6482.jpg

Lanka on minulle uusi Arezzo lin, pellava, puuvilla, bambu. Halkeilevaa lankaa, kaunista ja hyvin miellyttävää pintaa neuloutuu. Pitsi on sama kuin Sisareni valkoisessa puserossa. Pusero on ollut ainakin kuukauden viimestelyä vailla valmiina. Tänään sitten ompelin hihat paikoilleen ja päättelin langanpäät, mutta ei tarvitakaan. 

IMG_6481.jpg

Pitkät hihat, mitkä käänsin puseron päälle. Levennykset olen neulonut sileänä neuleena. Lankaa olin ostanut 10 kerää ja vähän jäi jäljelle. 

IMG_6484.jpg

Löysin kirjastosta tämän dekkarin ihan sattumalta. Ihan ensimmäisestä sivusta asti helppo lukea, sujuvaa tekstiä. Minulla onkin nyt aktiivnen lukukausi menossa, se tapaa vaihdella neulomisen kanssa vuorotellen. 

Toivon hyviä lukuhetkiä ja käsityöaikoja myös sinulle!